Gyakori kérdések

Mennyi idő alatt kapom meg a csomagot?
GLS-el történő szállítás esetén a 12 óráig beérkező rendeléseket lehetőség szerint még aznap, az ezután beérkezőket másnap postázzuk. Átutalásos fizetés esetén a megrendelt termékek az összeg beérkezését követően kerülnek postázásra. A megrendelt termékek szállítását a GLS futárszolgálata végzi. A csomag várható kézbesítési idejéről az GLS email-ben értesít. A kézbesítési idő általában 1-3 munkanap, de a futárszolgálat esetleges késedelméért felelősséget nem tudunk vállalni.
MPL-lel történő szállítás esetén a kézbesítési idő 14 nap. Felhívjuk a szíves figyelmedet, hogy az MPL nem veszi fel a címünkön a csomagokat, így azokat összegyűjtjük és hetente 1x visszük be a postára feladni. Az MPL szállítási idejével együtt a kézbesítési idő ebben az esetben akár 14 nap is lehet, de a futárszolgálat esetleges késedelméért felelősséget nem tudunk vállalni.

 

Mennyi a postaköltség?
GLS-el történő szállítás esetén, banki utalással, vagy bankkártyás fizetéssel a postaköltség 1890 Ft, utánvéttel 2390 Ft. MPL-lel történő szállítás esetén, banki utalással, vagy bankkártyás fizetéssel a postaköltség 2990 Ft, utánvéttel 3490 Ft.
25000 Ft feletti termék rendelése esetén ingyenesen postázzuk a csomagot.
GLS csomagpontra történő szállítás esetén a postaköltség banki utalással, vagy bankkártyás fizetéssel 1390 Ft, utánvéttel 1890 Ft.

 

Mikor és hol tudom személyesen átvenni a termékeket?
A megrendelt termékeket Budapesten a X. kerület Dombhát utca 30. szám alatt tudod átvenni. Fontos, hogy az átvétel időpontját előre egyeztesd a 06 20 457 5020-as telefonszámon, vagy a kristá[email protected] e-mail címen.

 

Hogyan tudom igénybe venni a kupon kedvezményemet?
A kuponkódodat a “Kosaram” menüponban az “Árengedmény kódok” nevű ablakba tudod beírni. Ezután kattints a “Kupon érvényesítése” gombra és webshopunk automatikusan levonja a kedvezményedet a fizetendő összegből! Ha valamiért ez mégsem történne meg, kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot!

 

Elfelejtettem a jelszavamat, mit csináljak?
Ha elfelejtetted a jelszavad, akkor a bejelentkezés feliratra kattintva, a regisztrált vásárló ablak alján találod az “Elfelejtetted jelszavad?” kérdést. A szövegre kattinva kapsz egy automatikus e-mailt. Az üzenetben található linkre kattintva meg tudod változtatni a jelszavadat.

 

Nem érkezett meg a megrendelt csomag, hol tudok érdeklődni?
Ha nem érkezett meg a megadott szállítási időn belül a csomagod, akkor az általunk elküldött csomagszám alapján a GLS nyomkövető oldalán  / https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes / tudod leellenőrizni, hogy merre van a küldeményed. Ha a GLS oldalán nem találsz információt a csomagról, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon! A fuvarszám alapján megkérdezzük a GLS-t, hogy hol a csomag és a kapott információt rögtön továbbítjuk Neked. Ha esetlegesen a küldeményed elveszne, ebben az esetben természetesen díjmentesen újra küldjük Neked a rendelésed. A GLS-sel történő kártérítési eljárást mi intézzük el.

 

Hogyan tudok rendelni?

Termékek kiválasztása:

Válaszd ki a termékkategóriát: ragasztható kristálykő, varrható kristály, strasszlánc, stb. a menüsorból!

Ezután kattints a kívánt termékre! Ha a kiválasztott terméket meg szeretnéd vásárolni, akkor a mennyiség megadása után kattints a “Kosárba teszem” feliratra! Fent, a bejelentkezése alatti kis kosár ikon mellett folyamatosan láthatod a kiválasztott termékek összértékét (szállítási díj nélkül).


Rendelés elküldése:

Ha rendelkezel kedvezményre jogosító kuponnal, akkor a kuponkódot a kosarad oldalán add meg!

Ha szeretnéd véglegesíteni a vásárlást, akkor a kosarad oldalon ellenőrizheted a kosár tartalmát. Miután átnézted és mindent rendben találtál, kattints a “Tovább a pénztárhoz” feliratra! A megrendelés leadása oldalon töltsd ki a kért adatokat! Ellenőrizd a megadott információkat! Kérjük, hogy olyan címet adj meg, ahol napközben át tudod venni a csomagot! Ha a szállítási cím eltér a számlázási címtől, akkor kattintsd be a “szállítás másik címre” rubrikát és írd be a szállítási címet!


Szállítási mód választása:

Választhatsz személyes átvételt. Ebben az esetben megrendelt árut Budapesten a X. kerület Dombhát utca 30. szám alatt tudod átvenni. Fontos, hogy az átvétel időpontját előre egyeztesd a 06 20 457 5020-as telefonszámon, vagy a kristá[email protected] e-mail címen! Ha szállítással szeretnéd megkapni a rendelt árut, akkor választhatsz utánvétes szállítást, bankkártyás fizetést vagy csomagküldést banki előre utalással! Az utánvétes fizetési opció csak 1500 Ft értékű rendelés felett válaszható. 1500 Ft érték alatti rendelés esetén banki előre utalás, vagy bankkártyás fizetési lehetőséget közül tudsz választani.


A rendelés leadása:

Válaszd ki a szállítási és a fizetési módot és kattintsd be, hogy elolvastad és elfogadtad az Általános szerződési feltételeinket! Ha mindent rendben találtál, akkor a “Megrendelés elküldése” gombra kattintva véglegesítheted a rendelést.

A rendelés elküldése után webshopunk az e-mail címedre küld egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza a rendelésed adatait. Utánvét esetén a 12 óráig beérkező rendeléseket lehetőség szerint még aznap, az ezután beérkező rendeléseket másnap postázzuk. Ha az utalást választottad fizetési módként, akkor a pénz számlára érkezése után küldjük a megrendelt kristályokat. A csomag kézbesítési ideje 1-3 munkanap.

Ha a rendelésről a visszaigazoló e-mail nem érkezne meg, kérlek nézd meg a spam mappában is! Ha elakadnál a rendelés közben, illetve bármi egyéb kérdésed merülne fel, kérlek írj nekünk a kristá[email protected] e-mail címre, vagy hívj minket a 06 20 457 5020-as telefonszámon!

 

 

usercartmagnifiercrossmenuchevron-down
0
    0
    Kosár
    Üres a kosárVissza a boltba
      Szállítási díj kiszámítása