Gyakori kérdések

Mennyi idő alatt kapom meg a csomagot?
A 12 óráig beérkező rendeléseket még aznap, az ezután beérkezőket másnap postázzuk. Átutalásos fizetés esetén a megrendelt termékek az összeg beérkezését követően kerülnek postázásra. A megrendelt termékek szállítását a GLS futárszolgálata végzi. A csomag várható kézbesítési idejéről az GLS email-ben értesít. A kézbesítési idő általában 1-3 munkanap, de a futárszolgálat esetleges késedelméért felelősséget nem tudunk vállalni. 

 

Mennyi a postaköltség?
Banki utalással a postaköltség 1390 Ft, utánvéttel 1890 Ft. 25000 Ft feletti termék rendelése esetén ingyenesen postázzuk a csomagot.

 

Mikor és hol tudom személyesen átvenni a termékeket?
A megrendelt termékeket Budapesten a X. kerület Dombhát utca 30. szám alatt tudod átvenni. Fontos, hogy az átvétel időpontját előre egyeztesd a 06 20 457 5020-as telefonszámon, vagy a kristá[email protected] e-mail címen.

 

Hogyan tudom igénybe venni a kupon kedvezményemet?
A kuponkódodat a “Kosaram” menüponban az “Árengedmény kódok” nevű ablakba tudod beírni. Ezután kattints a “Kupon érvényesítése” gombra és webshopunk automatikusan levonja a kedvezményedet a fizetendő összegből! Ha valamiért ez mégsem történne meg, kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot!

 

Elfelejtettem a jelszavamat, mit csináljak?
Ha elfelejtetted a jelszavad, akkor a bejelentkezés feliratra kattintva, a regisztrált vásárló ablak alján találod az “Elfelejtetted jelszavad?” kérdést. A szövegre kattinva kapsz egy automatikus e-mailt. Az üzenetben található linkre kattintva meg tudod változtatni a jelszavadat.

 

Nem érkezett meg a megrendelt csomag, hol tudok érdeklődni?
Ha nem érkezett meg a megadott szállítási időn belül a csomagod, akkor az általunk elküldött csomagszám alapján a GLS nyomkövető oldalán  / https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes / tudod leellenőrizni, hogy merre van a küldeményed. Ha a GLS oldalán nem találsz információt a csomagról, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon! A fuvarszám alapján megkérdezzük a GLS-t, hogy hol a csomag és a kapott információt rögtön továbbítjuk Neked. Ha esetlegesen a küldeményed elveszne, ebben az esetben természetesen díjmentesen újra küldjük Neked a rendelésed. A GLS-sel történő kártérítési eljárást mi intézzük el.

 

Hogyan tudok rendelni?

Termékek kiválasztása:

Válaszd ki a termékkategóriát: ragasztható kristálykő, varrható kristály, strasszlánc, stb. a menüsorból!

Ezután kattints a kívánt termékre! Ha a kiválasztott terméket meg szeretnéd vásárolni, akkor a mennyiség megadása után kattints a “Kosárba teszem” feliratra! Fent, a bejelentkezése alatti kis kosár ikon mellett folyamatosan láthatod a kiválasztott termékek összértékét (szállítási díj nélkül).


Rendelés elküldése:

Ha rendelkezel kedvezményre jogosító kuponnal, akkor a kuponkódot a kosarad oldalán add meg!

Ha szeretnéd véglegesíteni a vásárlást, akkor a kosarad oldalon ellenőrizheted a kosár tartalmát. Miután átnézted és mindent rendben találtál, kattints a “Tovább a pénztárhoz” feliratra! A megrendelés leadása oldalon töltsd ki a kért adatokat! Ellenőrizd a megadott információkat! Kérjük, hogy olyan címet adj meg, ahol napközben át tudod venni a csomagot! Ha a szállítási cím eltér a számlázási címtől, akkor kattintsd be a “szállítás másik címre” rubrikát és írd be a szállítási címet!


Szállítási mód választása:

Választhatsz személyes átvételt. Ebben az esetben megrendelt árut Budapesten a X. kerület Dombhát utca 30. szám alatt tudod átvenni. Fontos, hogy az átvétel időpontját előre egyeztesd a 06 20 457 5020-as telefonszámon, vagy a kristá[email protected] e-mail címen! Ha szállítással szeretnéd megkapni a rendelt árut, akkor választhatsz utánvétes szállítást vagy csomagküldést banki előre utalással!


A rendelés leadása:

Válaszd ki a szállítási és a fizetési módot és kattintsd be, hogy elolvastad és elfogadtad az Általános szerződési feltételeinket! Ha mindent rendben találtál, akkor a “Megrendelés elküldése” gombra kattintva véglegesítheted a rendelést.

A rendelés elküldése után webshopunk az e-mail címedre küld egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza a rendelésed adatait. Utánvét esetén a 12 óráig beérkező rendeléseket aznap, az ezután beérkező rendeléseket másnap postázzuk. Ha az utalást választottad fizetési módként, akkor a pénz számlára érkezése után küldjük a megrendelt kristályokat. A csomag kézbesítési ideje 1-3 munkanap.

Ha a rendelésről a visszaigazoló e-mail nem érkezne meg, kérlek nézd meg a spam mappában is! Ha elakadnál a rendelés közben, illetve bármi egyéb kérdésed merülne fel, kérlek írj nekünk a kristá[email protected] e-mail címre, vagy hívj minket a 06 20 457 5020-as telefonszámon!

 

lockusercartmagnifiercrossmenuchevron-down