Szállítási feltételek

Kristálykő, strassz és egyéb dekorációs anyagok szállítási feltételei

Ismerd meg az érvényes szállítási feltételeket!

Szállítási lehetőségek

  1. Futárral történő házhozszállítás díja, GLS-el történő szállítás esetén, banki utalással, vagy bankkártyás fizetéssel 1890 Ft, MPL-lel történő szállítás esetén 2990 Ft.
  2. Futárral történő házhozszállítás utánvéttel, GLS-el történő szállítás esetén 2390 Ft, MPL-lel történő szállítás esetén 3490 Ft. Az utánvétes opció csak 1500 Ft értékű rendelés felett válaszható.
  3. GLS csomagpontra történő szállítás, banki utalással, vagy bankkártyás fizetéssel 1390 Ft.
  4. GLS csomagpontra történő szállítás, utánvétes fizetés esetén 1890 Ft. Az utánvétes opció csak 1500 Ft értékű rendelés felett válaszható.
  5. Lehetőség van személyes átvételre is a Budapest, X. kerületi átvételi pontunkon. A személyes átvételhez előzetesen időpontot kell egyeztetni a 06 20 457 5020-as telefonszámon, vagy a [email protected] email címen.

Ingyenes szállítás – már 25.000 Ft-tól

Rendelj legalább 25.000 Ft értékben és a szállítási díjat mi álljuk.

Az ingyenes szállítási árba nem csak a kristálykő, strassz és egyéb dekorációs termékek, hanem a webshopban rendelhető összes termék, kellékek, hajdíszek, ékszerek, stb. beleszámít. Bármit vásárolhatsz a webáruházunkban, ha eléred a 25.000 Ft-os határt, mi ingyen küldjük neked sok szeretettel a kis csomagot. 🙂

Idéntől a GLS mellett az MPL-t is választhatod minden kristály és egyéb ruha, ékszer vagy hajdísz termék házhozszállítására.

A megrendelt termékek szállítását a GLS vagy az MPL futárszolgálata végzi. A kézbesítési idő GLS-el általában 1-3 munkanap, MPL-lel 14 nap, de a futárszolgálat esetleges késedelméért felelősséget nem tudunk vállalni. Felhívjuk a szíves figyelmedet, hogy az MPL nem veszi fel a címünkön a csomagokat, így azokat összegyűjtjük és hetente 1x visszük be a postára feladni. Az MPL szállítási idejével együtt a kézbesítési idő ebben az esetben akár 14 nap is lehet.

Kérjük, hogy a csomagot a kézbesítéskor a futár előtt vizsgáld meg, és ha a csomagoláson vagy a terméken sérülés észlelnél, kérd jegyzőkönyv felvételét és ne vedd át a csomagot! Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt sajnos nem tudunk elfogadni!

A kézbesítés munkaidőben történik, ezért fontos, hogy:

olyan címet adj meg, ahol napközben át tudod venni a csomagot.

ha a kapucsengőn nem a Te neved van, akkor a csengőn szereplő nevet,

ha munkahelyedre kéred a postázást, akkor a munkahelyed nevét is tüntesd fel!

GLS csomagpont

Házhoz szállítás helyett kérheted GLS csomagpontra is a kézbesítést.

Ebben az esetben nem kell a futár által megadott időponthoz igazodni, hanem megvárod míg a GLS email-ben értesít, hogy a megérkezett a csomagod, ezután egy Neked kényelmes időpontban bemész a GLS csomagpontra/csomagautomatához és a csomagszámmal átveszed a küldeményt.

Ha ezt a megoldást szeretnéd, akkor a rendelés leadásakor kattints be a GLS csomagpontra szállítás opciót és a térképes felületen válaszd ki a hozzád legközelebb eső GLS csomagpontot!

Feladási határidő

A 12 óráig beérkező rendeléseket GLS-el történő szállítás esetén lehetőség szerint még aznap, az ezután beérkezőket másnap postázzuk. MPL-lel történő szállítás esetén a kézbesítési idő 14 nap. Átutalásos fizetés esetén a megrendelt termékek az összeg beérkezését követően kerülnek postázásra. Abban az esetben, ha a csomag eltűnne, természetesen újra küldjük a megrendelt termékeket.

usercartmagnifiercrossmenuchevron-down
0
    0
    Kosár
    Üres a kosárVissza a boltba
      Szállítási díj kiszámítása